Günlük Rutinimiz
Mevsim fark etmeksizin doğada olma arzumuz bizi her günün başında ve sonunda kocaman bahçemiz ile buluşturur. Çocuklarımız, doğanın 4 elementiyle bir araya geldiğimiz bahçe zamanlarında hem ekim dikim, çapa, sulama, temizlik, oyuncak üretimi ve tamiri gibi anlamlı ve gerçek işler ile meşgul olurlar hem de serbest oyun ile hayal dünyalarını beslerler.
Bu anlarda çocuklarımıza okulda ki eğitmenler eşlik eder. Bahçe zamanından sonra gün sınıfta devam eder. Sınıftaki herkesin teker teker selamlaştığı, gün aydınlaştığı, o gün okula gelmeyen çocukların anıldığı, mevsimin donelerini taşıyan betimsel şarkıların söylendiği, bir çember zamanı ile günün ilk birliktelik anını hep beraber paylaşırız.
Çember zamanından sonra sınıflarımıza sabah kahvaltısı servisi yapılır. Okulda ki sabah kahvaltılarımız çoğunlukla mevsimine göre bahçemizde ki ürünlerle hazırlanır. Çocuklar sofranın kurulumu ve kaldırılmasında da yer alır. Karnımızı doyurduktan sonra sıra günün ritmine gelir.
Bu ritim haftanın günlerine göre değişiklik gösterir. Günün ritmine katılmak istemeyen çocuklarımız için serbest oyun hakkı her zaman saklıdır. Günün ritmi ve serbest oyundan sonra çocuklarımız masal zamanı için çember haline geri dönüp, mevsimine uygun Waldorf masalları ile ruhlarını beslerler.
Masal başlangıcı ve sonuna gün akışımız devam eder. Bir waldorf etkinliği, bir şarkı ya da parmak oyunu ile öğle yemeğine hazırlanırız. Sonrasında okulda bu kez de öğle yemeği servisi başlar. Yemek sonrası çocuklarımız günün yorgunluğunun üstüne biraz dinlenir, daha sonra ders programlarının akışıyla devam ederler.
Sonrasında tabi ki neşe ve coşku içinde geçirilen bir serbest oyun zamanı daha.
Ve ikindin kahvaltısı, sonrasında bahçe zamanı. Çocuklarımız okuldaki günlerini bahçede sonlandırırlar ve ailelerine bahçeden teslim edilirler.